Pengikut

Khamis, 22 Disember 2016

Majlis Tahlil arwah Lt M Abdul Hamid bin Ismail SP

Pada 20/12/2016, saya terima undangan daripada Lt Kol Basri Bin Omar PGB ke satu majlis di Mes Pegawai 6 RAMD. Majlis tersebut dianjur oleh Pegawai Memerintah sempena inisiatif pegawai2 Intake SSC 20 menziarah pusara arwah squadmate mereka, Lt M Abdul Hamid bin Ismail SP di Felda Bukit Tembaga pada keesokan hari, 21/12. Jujur saya katakan, saya hanya mengenali Basri sahaja. Pembabitan saya dengan Intake ini bermula dengan tulisan saya di SINI, dan di SINI, juga di  SINI .  Saya tabik spring kepada Intake ini yang berusaha untuk menjalin silatulrahim di antara mereka. 




21/12 di Mes Pegawai 6 RAMD




21/12 di Felda Bukit Tembaga


Intake 20

Bersama Lt Kol Rani, CO 6 RAMD, dan anggotanya 

Syukur Alhamdulillah, sekarang ini pihak TDM telah mengarah 6 RAMD untuk 'tengok2' pusara wira ATM ini.  

Lt Kol Basri Bin Omar PGB (B)...Terima kasih kerana mengundang saya.

1 ulasan:

Maj.(K) Kamarulzaman berkata...

Salam Sir....quite period of time dont have new entry from you. Would love to read your opinion (if any) regarding any differences in culture or way of life between current RMAF pilot and during your time...
Thank you sir.